torsdag den 2. september 2010

Velkommen til: Et Univers af Juleri - A Christmas Universe


Det er faktisk ganske enkelt: Jeg er vild med Julen. Derfor skriver jeg altid Jul med stort "J" - mindre kan ganske enkelt ikke gøre det! Mit univers er et sammensurium af danske og internationale juletraditioner, gamle, nye, sjove, skøre, fantastiske, spændende, flotte, hyggelige - ja, der er plads til en masse.

Jeg har jeg valgt, at min blog skal være en  farvelade af alt det Julen handler om: Traditioner, mad og drikke, gaveidéer, tips og gode råd, julesange, julefortællinger, julefilm, julelege, juleklip, ja simpelthen alt det, jeg - og mange andre - ikke ville være foruden. På bloggen håber jeg, at det vil blive muligt at finde, efterlyse eller dele ud af sine idéer, tips og gode råd, så vi alle kan få netop dén Jul, som vi drømmer om ... uanset, hvor i verden eller i livet, vi befinder os ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar